Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Toyota Avensis-kampanje

Mål

Relansere Toyota Avensis som nå også er tilgjengelig i dieselutgaver.

Beskrivelse

TOYOTA Avensis er en svært populær bil både for barnefamilier og som firmabil. Bilen er Norge nest mest solgte hittil i år, etter sin lillebror Corolla. Bilen har mange styrker ? og ny, ren dieselkraft og klassens høyeste utstyrsnivå er de 2 poengene bannerne i denne kampanjen leker med.

Effekt

Avensis.no har nå passert 45 000 unike besøkende. Salgstallene er fortsatt imponerende, selv med mange nylanseringer i dette segmentet denne høsten. Avensis.no ble lansert i første versjon våren 2005.

Andre involverte

Magnus Cederholm (design), Alexander Bech (flash), Odd-Inge Torrisen (flash), Ole Christian Hustad (konsulent) og Øivind Lindøe (konsulent).

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012