Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Danmarks turistsjef på nett

Mål

Promotere Danmark som feriereisemål til Nordmenn.

Beskrivelse

Annonsen gav VGs lesere muligheten til å møte Danmarks turistsjef direkte med lyd og video i banneret. Banneret pekte til www.visitdenmark.no

Spørsmål ble besvart live mellom klokken 12 og 14, og repriser ble kjørt utover ettermiddagen og kvelden.

Første kampanjedag ble 800 spørsmål stilt, og 4800 filmklipp ble vist på VG.no.

Idéen er utviklet i samarbeide med Dinamo Reklamebyrå.

Effekt

Første kampanjedag ble 800 spørsmål stilt, og 4 800 filmklipp ble vist på VG.no.

Andre involverte

Design: Anders Aakre
Flash og teknikk: Pål Smitt-Amundsen
Konsulent og prosjektleder: Øivind Lindøe

Prosjektleder Dinamo: Unni Rolfsen, Konsulent Dinamo: Tom Ovind.

Team hos Dinamo: Odd Einar Hennøy og Jan Cato Tangen.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012