Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Jotun Lady - Nye fargetrender

Mål

Kampanjen har som hovedmål å vise forbrukere en ny side av Jotuns produkter, der interaksjon og mulighetene nettet gir, spiller en sentral rolle. Vi har utviklet et ?univers? på nettet som på en helt ny måte inspirerer og engasjerer. Kampanjen er et ledd i lanseringen av Jotun Lady nye fargetrender.

Beskrivelse

Løsningen benytter konsekvent og gjennomgående animasjon og lyd for å forsterke et inntrykk som skal inspirere brukerene. Her kan man hente inspirasjon til valg av farger, interiør/innredning og nyttige tips nårman skal male og pusse opp. Brukerene kan se hvordan de forskjellige fargepalettene i Ladyserien oppleves ved selv å fargesette rommene.

Løsningen er laget på både norsk, svensk og dansk.

Effekt

.

Andre involverte

Apt har stått for konseptutvikling/idé, design, animasjon og flashprogrammering. V/ Joachim Levin, prosjektleder/konsulent.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012