Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Rav4 Direkte

Mål

Lansere nye Rav4 i Norge.

Beskrivelse

Kampanjen ga hvem som helst muligheten til å fjernstyre den nye Toyota RAV4 direkte på en kai i Drammen. Spørsmålene som ble stilt i live-dagene 6. og 7. februar styrte direktesendingen og bilen ble utfordret til å vise hva den var god for.

Produksjonen var lagt opp som en direkte sportssending og bestod av 3 kameraer som hele tiden fulgte bilen og dens kamp mot snøfallet som herjet Østlandet i perioden kampanjen pågikk.

En lang rekke spørsmål kom inn fra seerne og sjåføren gjorde det beste han kunne. I sluttfasen av kampanjen ble de mest hårreisende og morsomme filmklippene fra direktesendingen samlet og de som gikk glipp av direktesendingen gis mulighet til å oppleve spørsmålene i redigert opptak.

Effekt

56 000 unike seere i perioden. 2800 spørsmål ble stilt.
210 000 filmklipp ble avspilt totalt.

Andre involverte

Design: Anders Aakre. Flash: Pål Smitt-Amundsen og Snorre berge.
Konsulent og prosjektleder: Øivind Lindøe

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012