Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Proud to be American

Mål

Lansere Dodge Caliber og få folk til å bestille prøvekjøring.

Beskrivelse

Banneret skal, sammen med boards og annonser, bidra til å lansere Dodge Caliber som et nytt og spennende alternativ til tyske, koreanske og japanske biler. Kampanjen som har det noe politisk ukorrekte temaet "Proud til be American" skal fremheve bilens positive amerikasnke verdier og knytte disse opp mot andre positive aspekter ved den amerikasnke kulturen.
Web-banneret skal trigge folks nysgjerrighet og få dem til å ville se hva slags bil som skjuler seg under cowboyhatten, for så å lede dem videre til kampanjesiden dodgcaliber.no

Effekt

Kampanjen er ikke avsluttet, men etter to uker med kommunikasjon har kampanjesiden hatt 22.700 unike treff og det er registrert over 593 bestilte prøvekjøringer!

Andre involverte

AD: Joachim Haug, Tekst: Petter Gulli, Konsulent: Stig Henriksen, Prosjektleder: Venke Lund Arnesen
Produksjon : Mediafront

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012