Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Vingle-Petter

Mål

Engasjere målgruppen til Fjordland sine ferdigretter, i hovedsak de unge. Med "Vingle-Petter´s hvordan-velge-blandt-over-førti-raske-retter-guide" skaper Fjordland et uformelt nettsted der brukeren kan kommunisere med Vingle-Petter eller få Dagens Middagstips.

Beskrivelse

Med flere tusen triggerord og 190 filmer kan man spør Vingle-Petter om det meste. - Eller bare få Dagens Middagstips.

Effekt

2 uker etter lansering har over 15000 unike brukere besøkt nettstedet, i tillegg til over 2000 gjenbesøk. I snitt er det mellom 1400-1600 besøkende hver dag. De spiller i snitt 9 filmer og bruker over 8 minutter sammen med Vingle-Petter.

Andre involverte

AD: Anders Aakre og Ole Henrik Stubberud
Design: Anders Aakre
Flash: Håvard Stranden
Konsulent: Mona Jensen

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012