Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Noen valg er lettere enn andre

Mål

Drive trafikk til kampanjesiten "www.velgogvrak.no" som fremstår som en nøytral, ikke brandet site og få brukeren til å tilbringe tid på siten.

Beskrivelse

På velgogvrak.no kan man se langversjonen av alle videopresentasjonene av gutta fra filmen. Her finnes også et rankingsystem der publikum kan gi gutta karakter i form av hjerter. De best likte havner på en topp 10 liste. Det finnes også en tipsfunksjon der man kan sende venner og bekjente en link til den respektive profilen på mail. Siten er i kontinuerlig utvikling og til høsten skal det bli mulig for alle gutter å legge ut sin egen videopresentasjon(alle formater skal støttes t.o.m. mobil) og profil. Jenter får således muligheten til å kontakte den de ønsker og evt. avtale en date.

Effekt

I løpet av de to første uken har siten hatt 50.193 unike brukere.

Andre involverte

BBDO Oslo:
AD: Joachim Haug
Txt: Petter Gulli
Konsulent: Yngve Holtberget
Prosjektleder: Venke Lund Arnesen
Team Mediafront:
Mathias Friis (AD)
Christopher Einarsrud (Flash-programmerare)
Mikael Eriksson (Konsulent/Prosjektledare)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012