Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Hjertebank

Mål

Vise reklamefilm på nett og samtidig understreke og tydeligjøre DnB NOR sitt nye reklamekonsept "Uansett hva som skjer". Bygge en bro til DnB NOR som avsender av reklamefilmer som går på TV. Å skape en sammensmeltning av det man ser på TV og opplever på nett.

Beskrivelse

Firetretoen.no er en fiktiv film-site med inspirasjon fra internasjonale storfilmer. Det er lagt vekt på integrasjon av web fra oppstart av hele filmproduksjonen.

Effekt

Det ble lastet ned over 1000 GB (1 terrabyte) med informasjon fra siden de tre første ukene og det har vært 35000 unike brukere i samme periode. Over 80% har valgt å se filmen i fullscreen og over 40% var inne på siden i mere enn 3 minutter.

Andre involverte

Soulpolice: Ronny Boysen (actionscript&foto&produksjonsleder), Jørgen Winsnes (design), Andreas Dirdal (programmering) Thale Håmo (prosjektleder), Martin Devold Soknes (konsulent), Republica: Jarle Hetland Bjørlien (AD), Jostein Borgmo (tekst), Merete Brunsell (prosjektleder), Jarle Ring (konsulent).

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012