Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

QXL bannerkampanje

Mål

Synliggjøre at det finnes et stort og variert utvalg av varer for salg på QXL.no. Støtte budskap fra tv-filmer: Filmene søker å få forbruker til å annosere varer for salg, bannere kommuniserer det store utvalget av varer.

Beskrivelse

Bannerkampanje med utganspunkt i en tenkt og overraskende/sær kominasjons-vare.(Hhv. ekornsag, påhengsgrill, høytalerbriller og sverdfløyte.) Alle ?morphede? sammensetninger av reelle artikler som er til salgs på QXL.

Effekt

Ikke tilgjengelig nå.

Andre involverte

Soulpolice: Christian Westerberg Thoresen (flash), Ronny Boysen (flash), Jørgen Winsnes (photoshop/design), Martin Devold Soknes (konsulent)

SMFB: André Koot, Hans Martin Rønneseth, Alexander Gjersøe og Hans Magne Ekre (AD/TEKST), Lasse Polmar (Konsulent), Vibeke Wiedswang (prosjektleder)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012