Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Se din kjole

Mål

Lage en kjolekampanje. Vise at brukte kjoler (og klær og interiør) også kan være moteriktig, unike og moderne.

Beskrivelse

Barnesangen "Se min kjole" som utgangsspunkt. Seks ulike rom. Seks ulike farger. Hvert rom presenterer sin kjole, og andre produkter (alle produktene er hentet fra Fretex). Hvert rom byr også på ulike overraskelser og mulighet for viral spredning/tips/invitasjon.

Effekt

Foreligger ikke ennå.

Andre involverte

Kitchens team; Anne Gravingen, Bendik Romstad, Rune Roalsvig, Mette Loland og Ingvild Seliaas, samt juniorteamet Hanne Martinsen og Victoria Evensen.

MediaFronts team: Sverre Stabel og Christian L. Ruud (flash og multimedia), Mathias Friis (AD) og Mikael Eriksson (konsulent_prosjektleder)

Einar Film.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012