Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Sommerkampanje Telenor

Mål

Utvikle bannerannonser som fører til:
- Økt salg av mobiltelefoner med Telenor abonnement på web
- Økt salg av FriFiks abonnement på web

Beskrivelse

Det florerer med tilbudsbannere på nettet. I denne krigen om oppmerksomhet er det en utfordring å få kombinert myndighetenes krav til prisopplysninger med et utrykk som skiller seg fra konkurrentenes. Kvalitet, dybde og bevegelse er stikkord som ligger til grunn for utviklingene av disse bannerne. Det gjenspeiler Telenors posisjon og gir merverdi til tilbudet.

Effekt

Kampanjen har levert veldig bra på kost/salg og konvertering.

Andre involverte

Ingunn Kristensen (Prosjektleder)
Eystein Ruud (Tekstforfatter)
Jørgen Van Santen (AD)
Mats Nyquist (AD ass)

Hyperlinkto:
Hedda Skårbekk (Prosjektleder)
Lars-Petter Windelstad Kjos (Konsulent)
Arik Zurabian (Flash)
John Terje (Flash)
Ørjan (Flash)
Multimedia Innovation (3D)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012