Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Flyktninghjelpen - Husly

Mål

I Flyktninghjelpens "Tak over hodet"-kampanje, er målet er å sette fokus på, og samle inn midler, til å gi mennesker på flukt husly.

Beskrivelse

Da kampanjesiten ble utformet ønsket vi derfor at opplevelsen på nettet fysisk skulle demonstrere dette; bare det at du leste om Flyktninghjelpen og dens arbeid, bare det at du viste dette engasjementet, var et lite, men viktig skritt på veien, for å gjøre livet til en flyktning litt lettere. Løsningen ble derfor utformet slik at jo lenger tid du brukte på siten, jo mer du ønsket å lese, jo lysere og mer positiv ble tilværelsen for menneskene i illustrasjonen.

Effekt

Foreligger ikke ennå.

Andre involverte

Team SMFB: Erik Heisholt (Kreatør), Carl-Erik Conforto (Kreatør), Camilla von Borcke (Prosjektleder), Christian Steen (Konsulent)
Team Mediafront: Christian Aune (AD), Christoffer Einarsrud (Flash), Terje Wollmann (Konsulent_Prosjektleder)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012