Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Friends & Trends by BikBok

Mål

Det primære målet med kampanjen er å øke salg i butikk og kjennskap til BikBok sin kolleksjon gjennom en konkurranse som fokuserer på selve kleskolleksjonen.

Det sekundære målet er å øke kjennskap til BikBok.com og besøksfrekvensen til denne hos målgruppen.

Beskrivelse

Kampanjen kjøres i 5 land. Konseptet tar utgangspunkt i en vervefunksjon der du inviterer dine venninner til et team hvor hver enkelt deltager må gjette på sine venninners klessmak. De teamene som gjetter riktig går til en del II av konkuransen før et endelig vinnerteam kåres. Kampanjen har fokus på å løfte frem kleskolleksjonen til BikBok gjennom et enkelt og intuitivt brukergrensesnitt.

Effekt

Kampanjen har hatt veldig gode resultater så langt. Antall besøkende, antall team og antall fullførte team har vært formidabelt. Juryen kan få tilgang til tallmaterialet.

Andre involverte

Apt har stått for konsept/idé, design, flash og teknisk utvikling.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012