Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Venner i lufta

Mål

Minne deltakerne om hvor moro det er å reise på vennetur (uansett om de vinner denne konkurransen eller ei), og skape en positiv opplevelse som de snakker om i ettertid. Samtidig ønsker vi å minne om hvor kort vei det er til billetter på sas.no, slik at de faktisk kan gjennomføre en slik tur.

Merk: For å få det riktige inntrykket er det viktig at juryen inviterer minst to venner og faktisk gjennomfører konkurransen. Konkurransen er ikke ferdig før man mottar en link til resultatsiden.

Beskrivelse

"Venner i lufta" er ganske enkelt en konkurranse der du inviterer en gruppe med venner for å finne ut "hvem som er hvem" i vennegjengen, og om alle er enig i dette. M.a.o hvor godt deltakerne kjenner hverandre.

Den mest samstemte gjengen vinner en tur for alle til en valgfri destinasjon. Siden flere gjenger vil være 100% samstemte, blir konkurransen avgjort ved at en jury kåret det mest originale postkortet fra et fiktivt reisemål.

( Vinnergjengen: http://www.vennerilufta.no )

Effekt

Over 143 000 unike besøkende. Mer enn 11 300 grupper har deltatt.

Andre involverte

AD: Torstein Greni
Tekstforfatter: Robin Gjengedal
AD-assistent: Anne Skjefstad
Interaktiv rådgiver og prosjektleder: Bente Eikholt
Konsulent: Tom Ovind
Konsept: Frank Undheim og Jørgen Bøhle Bakke

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012