Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Telenormagasinet.no

Mål

Å utvikle et spennende og innholdsrikt landingsrom for Telenors CRM-aktiviteter på web.
VISJON: Vi skal inspirere deg til å utnytte mulighetene. FOKUS: Nytte, nyheter og underholdning med utgangspunkt i Telenor sine produkter og tjenester.

Beskrivelse

Siden er bygd opp med en temainndeling slik at man kan lande kundene på temarelaterte nivåer på siden. Vi har hatt som ambisjon å lage et spennende og innholdsrik nettmagasin som klarer å fange interesse og engasjement. Siden benytter web 2.0-teknologi og du vil finne utstrakt bruk av film som er integrert som en naturlig del av øvrig redaksjonelt innhold. Du vil også finne tester, artikler, filmer, animasjoner og gode råd og tips på telenormagasinet.no.

Vi har også designet og utviklet nyhetsbrev som er en viktig kommunikasjonskanal for Telenormagasinet.no.

Effekt

Etter 6 ukers drift viser statistikken følgende:
190 000 besøk med snitt på 31 000 pr uke. Hvert besøk utgjør i gjennomsnitt 5,1 sidevisninger.

Trafikken har økt med ca 40% pr dag etter lansering av de nye sidene.

Andre involverte

Følgende byråer har jobbet tett og bra sammen i dette prosjektet: Dinamo Red, Hyperlinkto, EvokedSet og Tellus Works.

Team:
Dinamo // Redaksjonell plattform
Per Engh Halvorsen

Hyperlinkto // Konsept og design
Lars-Petter Windelstad Kjos (rådgiver / konsulent)
Bård Hole Standal (designer)
John Terje Sirevåg og Ørjan Bruland (flash)

EvokedSet // Konsept og innhold
Martin Lindeberg (rådgiver / konsulent)
Stig A. Mathissen (webmaster)

Tellus Works // Implementasjon CMS
Geir Haavard Knudsen (prosjektleder)

KeyTeq: CMS-løsning

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012