Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

En jentegreie

Mål

Skape oppmerksomhet og engasjement rundt Norges største kvinnemagasin, Det Nye, som har gjennomgått en total makeover av både profil og innhold.

Beskrivelse

Er han en puddel? Pitbull? Eller kanskje en Golden Retriever? Nå kan alle jenter endelig finne ut av hva slags type de egentlig er sammen med. Og de kan ta en titt i "nye Det Nye".

Effekt

En foreløpig måling etter kampanjens ti første dager viste at over 38 000 jenter hadde testet typen sin.

Andre involverte

Hei! reklamebyrå.
AD: Nico Wahl
Tekstforfatter: Thomas Mittun-Kjos
Prosjektleder: Ann-Christin Eikebø
Rådgiver: Simen Hansen

Produsert av Jimmy Royal.
Design: Anders Aakre
Flash: Snorre Berge og Håvard Stranden
Prosjektleder: Ida Johnsen

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012