Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Frihet til å velge

Mål

Gi frukt og grøntutvalget til Meny oppmerksomhet, med valgfrihet og mangfold som fokus.

Beskrivelse

Ved å vise mer enn basisutvalget, og ved å samle utvalget i nye type kategorier, ønsket vi å skape en spire til nyskjerrighet som gir Meny en flate til å fortelle om kunnskapen de besitter.

Effekt

Kampanjen har hatt 40.000 unike besøkende og over 4000 deltagere i konkurransen. De besøkende er i snitt innom 15 sidevisninger.

Andre involverte

Design: Per Olav Walmann
Flash: Alexander Bech og Håvard Stranden
Tekst: Victoria Evensen
Bildefiks: Hanne Martinsen
Prosjektleder: Mona Jensen
Andre bidragsytere: Dagmar Kollstrøm, Trond Vestengen og Odd Rune Farsund (Ernö)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012