Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Cheap calls are hard to resist

Mål

Lage en relevant og annerledes kampanjeside for Tele2, rettet mot yngre målgrupper, tuftet på konseptet; Cheap calls are hard to resist.

Beskrivelse

På siten inntar man en kikkerrolle bak speilet på en nattklubb.

En vakker pike eller kjekk kar øver på sjekkereplikker foran speilet - Please, give me your number!

Etter en liten stund får man faktisk anledning til å gi bort nummeret sitt.

Det som derimot hender er at den man gir bort nummeret til forsvinner ut, og inn kommer en langt skeivere og overraskende karakter.

Vedkommende klarer ikke å motstå fristelsen og slår nummeret ditt, og da skjer det magiske: du får en telefon LIVE fra personen du ser på skjermen!

Andre involverte

Kreativt team: Alexander Gjersøe & Hans Magne Ekre
Konsulent: Christian Steen
Prosjektleder: Jannecke Østvold
Web Director: Sophia Lindholm

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012