Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Storebrand Familien

Mål

Supplere direktekanalen storebrand.no med en kampanje som skal skape interesse først i behovssyklusen.

Besøkende skal identifisere seg med historiene, få en følelse av at ?dette? er relevant og noe de ikke kan nok om. Og besøke storebrand.no for å lese mer.

Kampanjen skal kunne ha en direkte effekt, men først og fremst virke som en døråpner som skal utvikle seg slik at kunden oppsøker Storebrand senere og får tilfredstilt nysgjerrigheten og behovene.

Beskrivelse

Inne på kampanjesiden møter du storfamilien Skogheim som har samlet seg i anledning en 60års dag.

Gjennom løsningen kan en oppleve familiemedlemmene sine ulike historier, som alle befinner seg i situasjoner relevante for produkter og tjenester fra Storebrand. En får ikke noen produktbeskrivelser, men diskusjoner og fortellinger som knytter hverdagssituasjoner opp mot Storebrand sin produktportefølje.

Når interessen er vekket kan en velge å lese mer om en produktgruppe, et produkt eller besøke storebrand.no for videre informasjon.

Effekt

Ingen effektanalyser gjennomført over ferien.

Andre involverte

Teamet hos Screenplay:
Knut Sverre - Regissør/AD
Mona Larsen - Prosjektleder
Maria Buer - Tekstforfatter
Øystein Relbo-Knutsen - Etterarbeid
Helge Tennø - Planner

Temaet fra Voyage:
Karl-Petter Knutsen - AD / Flash
Jørn Kinderås - Flashutvikling
Maria Lima - Prosjektleder
Magne Hage - Etterarbeid

Teamet fra Virtual Garden / Virtual Garden Design:
Roar Sager - Design
Ole-Petter Holen ? Konsulent

Manusforfatter, Luger Company - Håkon Johnson

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012