Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Ut av steinalderen

Mål

Bygge kjennskap og kunnskap til BBS, og styrke BBS som merkevare.

Beskrivelse

Kampanjeidèen tar utgangspunkt i hvordan livet i steinalderen hadde fortonet seg med bruk av de ?moderne? tjenester og hjelpemidler som vi i dag benytter. Foruten kampanjesiden og bannere består kampanjen av tre filmer for TV, fire animerte filmer for ulik bruk (kan blant annet sees på nettstedet) og diverse printannonser. Kampanjesiden bygger på materiell fra filmene og har som formål å engasjere brukerne og å øke kunnskapen til BBS og deres virksomhetsområder.

Effekt

.

Andre involverte

Kitchen:
AD: Anne Gravingen
Tekst: Bendik Romstad
Konsulent: Bjørn Polmar
Prosj.leder: Ellen Sørnes Hilleren
AD-assistent: Tom Rainer Thuv

Filmproduksjon:
Inhouse produsent Kitchen - Caroline Werring Otnes
Filmproduksjonsselskap: Einar Film v/regi Jørgen Alsvik og produsent Guri Nebye.
Animasjon/special effects: Fido

Screenplay:
Flash: Jan Ove Moen, Christopher Einarsrud (Anorak)
Tilrettelegging til interaktiv film: Øystein Relbo-Knutsen
Prosjektleder: Linda Tillier

Wox:
Backend

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012