Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Telenor ADSL Spesialformat

Mål

Skape engasjement/involvering ift Telenors nye bredbåndsabonnement - gjennom ulike behov man har på bredbånd, oppnå høye ADSL-salgsmål i julekampanjen og skape inspirasjon til mulighetene man får med bredbånd fra Telenor

Beskrivelse

Velg bredbåndet som passer ditt behov. 3 forkjellige planløsninger som, når man flipper (mouseover), viser hvilke muligheter man får etter hvilket bredbånd man velger. Mulighetene er basert på Telenors innholdstjenester.

Banneret, når ekspandert, fronter 3 ulike tilbud i samme banner.
Navigasjon skjer på ikonene øverst i annonsen.

Effekt

Kampanjen har godt bra og resultert i økning i klikkprosent, økning i konverteringsrate og økning i websalg

Andre involverte

Fra Dinamo:
Ingunn Kristensen, Mats Nyquist ///
Fra Hyper Interaktiv:
Ingeborg Justnes, prosjektleder
Lars-Petter Windelstad Kjos, rådgiver
Bård Hole Standal, AD og 3D
John Terje Sirevåg, Flash
Espen Christensen, Flash
/// Stripe v/fredrik Fotland, karakteranimasjon

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012