Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Earth Hour lysbryter

Mål

Earth Hour er en internasjonal begivenhet som markerer klimaproblematikken ved at folk slukker lyset i én time. I 2009 er det ventet at en milliard mennesker vil slukke lyset. Målet med annonsen er å fortelle at Stormberg deltar i Earth Hour og oppfordre andre til å gjøre det samme.

Beskrivelse

Løsningen er en lysbryter som slukker lyset på dagbladet.no.

Effekt

Ingen målinger foreligger i skrivende stund da kampanjen akkurat har startet å gå.

Andre involverte

Art Director: Ole Martin Buene
Tekstforfatter: Morten Sangvik
Lysbryterdesigner: Else Berit Bø
Flashdesigner: Jahn Fredrik Reme
Prosjektleder: Karolina R. Hogga
Rådgiver: Pål Wehus
Kreativ Leder: Christian Bråthen-Nordland
Ansvarlig hos kunde: Steinar J. Olsen og Line Skaane
Teknisk løsning: Hyper Interactive/Dagbladet.no

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012