Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

MiniLee's Snackegenerator

Mål

* Lansere Mr.Lee’s nye snacknudler MiniLee.
* Øke oppmerksomheten rundt MiniLee og styrke forståelsen av snacknudler.
* Oppfordre folk til å tilbringe tid sammen med Mr.Lee/MiniLee som merkevare.
* Lage en «BIG IDEA» med integrerte løsninger og et stort digitalt fokus.

Beskrivelse

MiniLee’s Snackegenerator er en Facebook-app som lar deg forvandle skrift til høylytt snacking – dvs. man kan gjøre om tasting på ’veggen’ til ordentlig lyd. Istedenfor å sende en skriftlig beskjed, kan man nå tilpasse den som en lydmelding via statusoppdatering, beskjeder m.m.

«Fyll inn og skriv noe morsomt, juster stemmen, endre språk, send til dine venner og vær med i trekningen av fine premier.»

Som en del av denne opplevelsen lagde Mr.Lee en mini-konkurranse og premierte de beste bidragene.

– MiniLee’s Snackegenerator handler om snacks og spre det via morsomme ’snackiser’.

Effekt

1.474.612 direkte friends-of-friends eksponering
84.743 lydavspillinger
63.554 unike besøkende til facebook.com/detsaminmor
14.837 ‘likes’ totalt
863 registrerte bidrag
407 ‘nye’ downloads av «Spør Mr.Lee» app’en (totalt 8.743)
10 ulike støttende kommunikasjonskanaler
4 ukesvinnere
1 vinner av en ’custmized’ Mr.Lee sykkel

Andre involverte

Kunde: Henriette Thomsen og Ørjan Haakonsen
Pocket&Comms + Good Morning + OMD

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012