Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

The sky is not the limit – Hyper goes to space

Mål

1) Markere navneskifte fra Hyper Interaktiv til Hyper for å understreke at Hyper er et fullservice kommunikasjonsbyrå med en digital forankring.

2) Vise gjennom aktivitetene at vi evner å ta egen medisin og oppnå suksess

3) Bli en mer synlig og attraktiv aktør for nye kunder og potensielle nye medarbeidere

4) Ta første skritt ut mot internasjonal ambisjon for selskapet

Video

Beskrivelse

Gjennom en rekke konkrete tiltak ønsket vi å posisjonere Hyper i en stadig økende mediekonvergens. Vi valgte å endre firmanavnet fra tidligere Hyper Interaktiv til kun å hete Hyper. Ved å fjerne "interaktiv" ønsket vi å understreke at vi er et komplett kommunikasjonsbyrå, og ikke kun et digitalbyrå.

Effekt

Økt synlighet
Økt besøk på nettsidene pr dag fra 40-60 unike besøkende til nå 300 - 700 unike besøkende pr dag.

Nye Hyper.no
Priser, utmerkelser og gode omtaler på en rekke ledende internasjonale designnettsteder. Blant annet kåret til Site of the Day på Awwwards.com.

Videre har vi blitt profilert her: cssmania.com webdesignledger.com webdesignmagasinet.no cssawards.net photoshopvip.net mostinspired.com

Vimeo
Nesten 60 000 visninger av film på Vimeo

Økt rekruttering
En rekke søkere på utlyste stillinger fra land som Portugal, Polen, Mexico, Sverige, Island med flere. 3 personer har blitt tilbudt jobb

Internt
Økende bevissthet rundt eget selskap

Økt intern stolthet av å jobbe i Hyper

Et langt bedre salgs- og rekrutteringsverktøy

Andre involverte

Design: Atle Mo
Konsept: Atle Mo, Are Sundnes, Lars-Petter W. Kjos, Gro Larson
Produksjon: Espen Høgbakk, Tim Kurves, Øystein R. Knutsen
Prosjektledelse og gjennomføring: Ingeborg Justnes, Andy Myties, Ragnhild Giskeødegården

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012