Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

BlueMotion Roulette

Mål

1. Markedsføre den nye Golf BlueMotion som en av Volkswagens mest drivstoffeffektive biler ved å gjøre en abstrakt produktfordel - 0,38 per/10km - til noe konkret og engasjerende.

Video

Beskrivelse

( Se casevideo: http://referanser.apt.no/volkswagen/roulette/ )

Effekt

160 000 var innom bluemotion.no i løpet av kampanjeperioden. Mer enn 40 000 plasserte sin innsats, og nesten 50 000 fulgte bilens 27 timer lange reise. Under løpet besvarte vi nesten 6000 facebook-poster fra ivrige tilhengere.

Andre involverte

AD: Markus Lind og Thorbjørn Ruud
Tekstforfattere: Anders Holm, Petter Bryde, Sebastian Prestø, og Eva Sannum
Flash: Knut Skåla, Emil Jönsson
Utvikler: Anders Stalheim Øfsdahl
Konsulent: Ole Hustad, Morten Polmar
Prosjektleder: Cecilie Fasbender, Cathrine Wennersten
Lyd: Plan8
3D: Gimpville

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012