Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Idun Mat

Mål

Etablere Idun merkevare portal, som skal fungere som en plattform for alle Iduns produkter. Målet med portalen er å styrke forbrukerens forhold til merkevaren Idun og dekke informasjonsbehov.

Portalen skal fremstå som hyggelig og sjarmerende, et folkelig og imøtekommende sted med troverdig og interessant informasjon om Iduns produkter.

Beskrivelse

Idun tilbyr produkter som er spesielt tilpasset den norske gane, og er en merkevare mange nordmenn har vokst opp med. Merket tilbyr et bredt utvalg av lettvinte smaksløftere og rike smaker som begeistrer gjennom saftighet, fristende farger og konsistens. Idun bidrar til variasjon i hverdagsmaten, inspirerer og gir matglede. Idun er familiens favoritt, en stemningsløfter og et folkelig, uhøytidelig merke.

På tross av merkets lange tradisjoner og høye kjennskap manglet en felles hjemmeside for Idun. Etablering av en permanent hjemmeside som fungerer som en plattform for alle Iduns produkter er et av leddene i en langsiktig nettstrategi. Idun skal være tilgjengelig for forbruker på nett, for å inspirere og spre matglede.

De tre hovedproduktgruppene (Idun Sennep, Idun Ketchup og Idun Dressing) fikk sitt eget univers.

Hvert univers understreker de unike egenskapene til produktene innenfor sitt segment, samtidig som de presenteres på en måte som er interessant for forbrukeren.

Effekt

Nylig lansert, resultater foreligger ikke p.t.

Andre involverte

Linn Wirum, Mikael Eriksson, Pål Dobloug, Linda Vik, Kjersti Brinch Lund, Mathias Friis, Gavin Bargus, ThinkSmart, Making Waves

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012