Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Hvor fort skriver du wf.no?

Mål

Forsterke opplevelsen av kort vei til Widerøe-billetter ved å booke online.

Video

Beskrivelse

Ved å ta i bruk wf.no hadde ingen kortere URL enn Widerøe. For å vise hvor enkel den var inviterte vi publikum til å skrive inn adressen så fort de bare kunne - og tok tiden på dem. Aktiviteten skjedde direkte i bannere og på en enkel kampanjeside. Alle som greide kravet på 0,7 sekunder var med i daglig trekning av billett til én av Widerøes over 40 destinasjoner i Norge.

Effekt

Ca. 70.000 unike brukere deltok, og fikk - bokstavelig talt - innprentet den nye og korte adressen.

Andre involverte

Torstein Greni, Stein Simonsen, Marius Zachariasen, Camilla von Borcke, Rune Tyvold

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012