Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

UPC Digital-TV

Beskrivelse

Kampanjen består av nettannonser, avis- og magasin-annonser samt forhandlermateriell. Annonsene viser en typisk kjernefamilie foran TV'en. Familien skifter anntrekk etter hvilke TV-kanaler de ser på, for å indikere hvor mye de "brenner" for de interesseområdene de enkelte kanalene representerer. Med denne kampanjen ønkser UPC å gjøre kunder med tilgang på digitale signaler oppmerksom på produktfordelene med digital-TV. I dette tilfellet har vi valgt å dramatisere på mangfoldet i kanalutvalget hvis du velger digital dekoder. UPC ønsker å fokusere på "bedre TV" fremfor "mer TV", og vil med denne kampanjen vise at digital-TV gir deg det du interesserer deg for. F.eks. sport, musikk, natur, nyheter eller reiseliv.

Effekt

Ettersom kampanjen fortsatt er igang, har vi dessverre ingen tall fra kunden i skrivende stund.

Andre involverte

Jørgen van Santen (AD), Jørgen Bøhle Bakke (tekst), Annette Werner (prosjektleder), Jon Fredø (konsulent)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012