Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Markedshøyskolens Quiz med Rektor Trond Blindheim

Mål

Vår oppgave var å posisjonere Markedshøyskolen som et reelt alternativ til BI, ved å løfte frem skolens fordeler.

Skolen er liten, men det skolen mangler i størrelse, tar den igjen gjennom et trygt og godt miljø. Med åpne kontordører og lite selvhøytidelige forelesere. Dette skaper et intimt miljø som tidligere studenter sier de setter stor pris på. Ingen spørsmål er for dumme på Markedsøyskolen.

Beskrivelse

I en quiz som handler mer om underholdning enn ferdigheter, lot vi derfor rektor Trond Blindheim stille de dummeste spørsmålene. Krydret med blant annet bodybuildere, porselenstigere, mose og en baby.

Effekt

Markedshøyskolen har slått sin gamle søkerrekord med 20% og er i ferd med å etablere seg som den foretrukne høyskolen innen markedsføringsfag. Kampanjesiden har hatt tre ganger så mange unike besøk som foventet.

Andre involverte

Involverte Anorak:
Kreatør: Jens Bjørklund
Kreatør: Kasper A. Tuvnes
Kreatør: Anders Gudmundstuen
Planner: Torgeir Vierdal
Prosjektleder: Ina Egelandsdal

Andre involverte:
Regissør: Magnus Martens
Produksjonsselskap: Fantefilm
Post-produksjon: Good Evening
Web-programmering og design: Good Morning
Quizmaster: Trond Blindheim
Ansvarlig hos kunde: Hege Brandal (Markedssjef)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012