Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Good Morning Breakfast

Mål

Good Morning hadde to mål med prosjektet:

1. Gi noe tilbake til eksisterende kunder på en morsom og innovativ måte

2. Skape oppmerksomhet rundt Good Morning som et innvativt og nytenktende produksjonsbyrå mot nye potensielle kunder (målgruppen vår er jo i Cannes)

Video

Beskrivelse

Vi laget en mobilapp hvor deltakere på Cannes Lions kunne bestille en gratis frokost fra oss, levert av daglig leder. Alt man trengte å gjøre var å velge adresse og leveringstidspunkt for frokosten din.

Det var også viktig for oss at frokostene ble levert av representant fra byrået, da vi ønsket gode og ekte relasjoner med de menneskene vi møtte.

Se case film for mer informasjon.

Effekt

Prosjektet ble belønnet med "Most innovative marketing idea" under Cannes Lions sin representasjonsmiddag hvor 80 land var tilstede.

Kampanjen skapte stor oppmerksomhet til byrået vårt både under og etter Cannes Lions.

Det har også gitt oss nye oppdrag, både nasjonalt og internasjonalt.

Se case film for mer informasjon.

Juryens begrunnelse

Good Morning sin løsning for å promotere seg selv under Cannes Lions tar andreplassen i oktober. En sjarmerende løsning, basert på innsikt om målgruppen i en veldig spesifikk kontekst, hjalp Good Morning opp og frem i pannebrasken til mennesker i ledende byråer fra hele verden. Good Morning får spesielt skryt for sin ”all in” holdning til prosjektet og sin gjennomføringsevne, for oppmerksomheten kampanjen har fått er intet annet enn imponerende

Andre involverte

Jørgen Winsnes, Eirik Fjellaksel, Thomas Moen, Fredrik Vallgren, Patrick Katzman, Peter Wojciechowski, Johan Lindqvist, Alexander Svaetichin

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012