Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Lovly.no lansering

Mål

Oppdraget var å snu den negative kommunikasjonen til musikkbransjen til noe positivt, og ved dette være med på å øke platesalget av norske artister.

Beskrivelse

Vi ønsket å stille spørsmål ved musikkanmeldernes rolle og løsningen ble å etablere et nettsted som gjør det enklere å oppdage ny norsk musikk. Vi kom opp med ideen om å lage et nettsted som leter på nettet etter den musikken folk snakker om.

Effekt

?4730 besøkende lanseringsuka
?3 minutter brukt per besøk
?5 sider sett per besøkende

Andre involverte

Idé, strategi og medieplanlegging; Aimar Niedzwiedzki og Tord Sollie(begge MediaCom på gitt tidspunkt)
Design og produksjon; Thomas Knutstad, Inge Jørgensen og Alexander Støver, Manual Design
Kunde; BransjeorganisasjoneneTONO, FONO, IFPI, GramArt, MusikernesFellesorganisasjon og Norsk Artistforbund. Ved Jarle Savio og Jan Richard Kjelstrup

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012