Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Annonsator

Mål

Gjøre Scanpix mer aktuell for alle kreatører i norsk reklamebransje som leverandør av bilder som egner seg godt til kreativ kommunikasjon. Utvide printkampanjen “Du har ideene – vi har bildene”.

Beskrivelse

En annonsator. En annonsemaskin, hvor alle kreatører kan lage så mange annonser de bare vil på en-to-tre, basert på månedens bilde plukket ut av Scanpix. Alle annonseforslagene som blir laget er tilgjengelige for stemmegivning for alle som går inn på siden. Blant de annonsene som havner på topp ti når det nærmer seg materiellfrist for papirutgaven av KF, blir en plukket ut av en jury. Denne dobbeltsiden kommer på trykk på midtsiden i KF, med payoffen “ har ideen – Vi har bildet. Scanpix”.

Effekt

Vet ikke enda, men regner med at den blir enorm.

Andre involverte

McCann:
Erlend Klouman Høiner
Tore Woll
Nettan Stubberud
Gineline Kalleberg
Paal Tarjei Aasheim

MediaFront:
Felipe Hefler
Paulo Paes
Terje Wollmann
Mikael Eriksson

Wox:
Espen Bjarnø

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012