Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

KiMs DIGG AUDITION

Mål

Involvere brukerne til selv å lage reklame for KiMs DIGG på en underholdene måte.

Beskrivelse

Vi ønsket å gi brukerne mulighet til selv å lage reklame for KiMs DIGG ved at de kunne få dubbe ferdiglagde filmsnutter av jenter i forskjellige situasjoner der målet var å sammen skape et budskap som målgruppen ville falle for.

Etterpå kunne andre brukere gå inn å stemme frem de beste bidragene. Deretter ville en jury ta ut de aller beste bidragene som ble vist på msn.no.

Her er bannerne som gikk i forkant av konkurransen (NB!!!, dere må kopiere de lange urlene og paste dem inn i browseren):
http://kunde.apt.no/kims/digg/annonser/

http://www.eyeblasterwiz.com/preview/preview.asp?CalledFromEmail=true&eyeblasterID=1187793&BannerWidth=300&BannerHeight=250&Host=www.eyeblasterwiz.com&TextURL=http%3A//www.eyeblasterwiz.com/Preview/blank.asp&Target=&PreviewType=I

Her kan dere se de tre vinnerbidragene som gikk på msn i etterkant av konkurransen (NB!!!, dere må kopiere de lange urlene og paste dem inn i browseren):

http://www.eyeblasterwiz.com/preview/preview.asp?CalledFromEmail=true&eyeblasterID=1249397&BannerWidth=300&BannerHeight=250&Host=www.eyeblasterwiz.com&TextURL=http%3A//www.eyeblasterwiz.com/Preview/blank.asp&Target=&PreviewType=I

http://www.eyeblasterwiz.com/preview/preview.asp?CalledFromEmail=true&eyeblasterID=1249393&BannerWidth=300&BannerHeight=250&Host=www.eyeblasterwiz.com&TextURL=http%3A//www.eyeblasterwiz.com/Preview/blank.asp&Target=&PreviewType=I

http://www.eyeblasterwiz.com/preview/preview.asp?CalledFromEmail=true&eyeblasterID=1249385&BannerWidth=300&BannerHeight=250&Host=www.eyeblasterwiz.com&TextURL=http%3A//www.eyeblasterwiz.com/Preview/blank.asp&Target=&PreviewType=I

I tillegg til å delta i konkurransen var også løsningen åpen for de som ønsket å benytte tjenesten til å sende beskjeder til venner ved å dubbe filmene. F.eks. "Det er fest hjemme hos meg fredag".

Effekt

Det har vært over 30 000 unike brukere på siden og de har i gjennomsnitt brukt 2,35 minutter på siden

Andre involverte

Apt har stått for idé/konsept, design, tekst, flash, film/redigering og teknisk utvikling/backend.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012