Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

extremt raskt bredbånd

Mål

Lansere markedets raskeste bredbånd; chello extreme på 26 Mbps. Engasjere en målgruppe som er litt over middels interessert i bredbånd og samtidig ikke utelukke den vanlige bruker.

Beskrivelse

Kreativ løsning som tydelig fokuserer på produktets unike fordel; extremt raskt. Bannerannonsene er linket opp til en konkurranseside der man kan konkurrere om å vinne 10 årsabonnement på chello extreme gjennom rask spørsmålsbesvarelse. Der finner man selvsagt også mer informasjon om produktet.

Effekt

Annonsene har hatt et marginalt mediabudsjett og har kun vært plassert på Nettavisen og variert på Din Side. I tillegg har det vært en innrykning på Dagbladet og en på IT avisen. Etter to døgn har det vært 3.500 unike besøkende på siden, og det har blitt startet over 63.000 spill. Mao har folk spilt i snitt 20 ganger. Tydelig at noen synes dette fenger!

Andre involverte

Kreativt team; Magdalena Kamøy, Geir Florhaug og Heidi Grønvold. Konsulent Lise R Kristensen, Prosjektleder Kristin Lien, Rådgiver Marius Zachariasen. Programmering; Apt.

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012