Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Posten - kampanjeside

Mål

Å forbedre/oppdatere Postens registrerte informasjon om viktige kontaktpersoner innfor massekommunikasjon og dialogmarkedsføring.

Beskrivelse

Det ble sendt ut en DM til viktige kontaktpersoner i Postens kunderegister med en marmorbit og ?falske? billetter til den nye operaen. DM oppfordrer til å gå inn på http://posten.no/riktigperson og registrere oppdatert informasjon samt ?verve? nye kontaktpersoner.

Vi bygget destinasjonen for DM som en enkel kampanjeside med responsskjema, basert på 9 fotografier inne fra den nye operaen, satt sammen til et stort, fullscreen panorama.

Effekt

30% responsgrad så langt og gode skussmål fra oppdragsgiver.

Andre involverte

Soulpolice: Erlend Tangen Istad (design, flash), Martin Devold Soknes (produksjonsleder, konsulent, foto)

Mccann: Håvard Buran Nærdal og Henning Siewers (AD/TEKST), Ina Svarød (Konsulent), Line Friberg/Liv Murphy (prosjektleder)

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012