Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image

SATS <3 ELIXIA

Mål

Vekke oppmerksomhet i forkant av lanseringskampanjen av den nye treningskjeden SATS ELIXIA for å skape nysgjerrighet blant folk og engasjement internt.

Video

Beskrivelse

SATS og ELIXIA har vært bitre fiender i nesten ti år. De har slåss om tronen i treningsbransjens premium-segment, noe de fleste aktive mennesker i de største byene i Norge har fått med seg.

Hva skjer så hvis de plutselig får øynene opp for hverandre?

I uken før lanseringen av den desidert største treningssenterkjeden i Norge, fikk folk se noen uventetede sider av SATS og ELIXIA.

Vi tok over alle social-kontoene til SATS og ELIXIA, og laget et ukes langt teater der de to turtelduene skryter av hverandre, sender hverandre gaver, trener sammen, forlover seg og tilslutt gifter seg.

I tillegg fikk vi en liten effekt av at folk tok bilder av utendørsflatene og la ut på Instagram.

Effekt

God reach og involvering, og vi fikk den oppmerksomheten vi ville ha.

ELIXIA Facebook 19.08-25.08:
Engasjement opp 91,3%
Post reach opp 44,3%

SATS Facebook 19.08-25.08:
Engagement opp 336,2%
Post reach pop 177,6%

Vær snille og bær over med casefilm på engelsk!

Andre involverte

Helge Marius Wiig - Kreatør,
Tom Andersson - Kreatør,
Victoria Allan - Tekstforfatter/Community Manager,
Annie Othilia Solberg - Tekstforfatter/Community Manager,
Merethe Brunsell - Prosjektleder og Nils Ola Bark - Kundeansvarlig

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012