Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image
Slideshow image

SATS ELIXIA Lansering

Mål

Målet med kampanjen var todelt, med en veldig klar prioritet på første punkt:

1: Første prioritet var å sørge for leads til salgsavdelingen til SATS ELIXIA, og hjelpe dem å nå sine salgsmål
2: Alle aktivitetene i perioden hadde som deloppgave å bidra til lanseringene av den nye merkevaren SATS ELIXIA, og støtte kommunikasjonsplattformen "Få mer. Lev Mer."

Beskrivelse

SATS ELIXIA er en premium aktør, og denne løsningen skulle reflektere dette.
Både design, følelse, detaljer og uttrykk skulle både gi en premium følelse og samtidig peke tydelig mot hva vi ville at folk skulle foreta seg.

Lav terskel, tydelig og fristende call to actions, samt inntrykket av at man vår mye hos SATS ELIXIA var viktig.

Ettersom mobil og desktop-brukere har ulike forutsetninger for å ta imot innhold, ble det laget en egen versjon for mobil, der navigasjon og innhold er spesiallaget til formatet.

Med konkurransen ville vi gi folk muligheten til å drømme opp sine treningsmål, og inspirere dem til å ta steget. Samtidig er besvarelsen et veldig nyttig verktøy i salgsprosessen, når deltakerne senere blir kontaktet.

Effekt

Nesten 180.000 unike brukere

3,43% klikket på CTA "Bli Medlem"
2,64% startet konkurransen (nesten 50% fullførte løpet på desktop, mens sendte inn fra på mobil).

Siden ble vist til alle som besøkte satselixia.no (frekvens: 1)
Den ble promotert i bannere på desktop og mobil
Den ble promotert på satselixia.no

Andre involverte

Helge Marius Wiig - Kreatør
Tom André Engli Andersson - Kreatør
Felipe Hefler - Design
Zulfeekar Cheriyampurath - Programming
Kjersti Stølan - Produsent
Nils Ola Bark - Rådgiver
Merethe Brunsell - Prosjektleder

Bakgrunnsfilm: Fantefilm

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012