Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

SAS – Escalators experiment

Mål

Skape liking og preferanse til SAS gjennom å presentere “Fast track” på en sjarmerende og uhøytidelig måte. Event med potensiale for spredning i sosiale medier.

Video

Beskrivelse

SAS ønsker alltid å gjøre livet for sine passasjerer så enkelt og behagelig som mulig. For å vise effekten av dette gjennomførte vi et sosialt eksperiment i en rulletrapp der fordelen med Fast Track behørig ble demonstrert.

Effekt

Filmsnutten ble postet i egne kanaler. Filmen har fått tilsammen over en million visninger og bare på SAS sin Facebook side er den sett 604 000 ganger, er delt 483 ganger, 5700 liker posten og den har fått 177 kommentarer (hvor så godt som alle er positive).

Andre involverte

Maria Myhre, Kreatør
Marianne Knutsen, Kreatør
Hans Christian Grønn, Kreatør
Jo Espen Johansen, Kreatør
Per Kristian Voss Halvorsen, Kreatør
Jan Cato Tangen, Kreatør
Elisabeth Skogen Helland, prosjektleder
Fred Kihle, Rådgiver
Marianne Orderud, Ansvarlig hos kunde

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012