Fristen for innsending er utgått.

Slideshow image

Veihjelp - internkampanje

Mål

1, Internt; være leken, overraske, henrykke og gi NAF ansatte følelse av å jobbe et sted for moderne mennesker ( og ikke bare er en organisasjon for foreledregenerasjonen).

2, Snakke om Veihjelp, som er viktgste driver for NAF, på en måte som gir trygghetsassosiasjoner uten å være tungnem eller belærende (kan du snakke om din viktigste produktfordel på en leken måte, er du kanskje ikke så sidrumpa som mange tror).

Beskrivelse

En filmparodi som en del av de ansatte skulle "oppdage" selv på YouTube og Snutter bare dager før et stort kickoff møte. Meningen var å sette diskusjonen litt i gang og skape litt "fart" før møtet.

Effekt

Skapte mye diskusjon omkring NAF "virkelig" hadde laget dette, eller om noen hadde gjort det som en vits. Ble utrolig godt mottatt på møtet. Det skal sies at NAF pr dato har hatt sitt beste rekrutteringsår på nesten 10 år. Det skal ikke denne aktiviteten ha æren av, men en positiv organisasjon er viktig.

Ingen eksakte effektmålinger (akkumulert rundt 5-10.000 visninger), hvilket var mange ganger flere enn de som faktisk var på møtet.

Andre involverte

Futatsu Industries

INMA (IAB-Norge) © 2006 - 2012